نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  زمان بندی و تعداد وعده های غذایی می تواند به سلامت قلب کمک کند پایگاه خبری لقمه: اینکه شما در چه زمان هایی و چند ...

  نکاتی درباره نگهداری از کابینت های mdf رعایت این نکات عمر کابینت شما را افزایش می دهد.

  مهمترین علائم اختلالات تغذیه‌ای چیست؟ با توجه به تمرکز افراطی جامعه‌ آمریکا بر کمال‌گرا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میگرن و رابطه آن با چاقی/ رژیم لاغری میگرن مطالعات جدید پزشکان نشان می‌دهد که بین عارضه چاقی و ابتلا به سردردهای مکرر میگرنی ارتباط وجود دارد.
زردچوبه با فیبروز مقابله می کند بسیاری از خواص درمانی زردچوبه شناخته شده است؛ به تازگی نیز متخصصان طب گیاهی، مصرف زردچوبه را برای درمان فیبروز توصیه کرده اند.
قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟