نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین D و بیماری سل

  پنیر برای دندان مفید است یا مضر؟ پنیر به دلیل برخورداری از قابلیت خنثی سازی اسید، م...

  درمان «کبد چرب» با نسخه ابن سینا یکی از درمان‌های ساده برای کبد چرب، مصرف روزانه «ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
خوراکی‌هایی با کالری منفی و صفر کدامند مواد غذایی کم کالری، می توانند به کسانیکه به دنبال کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که، بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.
تورم مالیات غیرمستقیم است/نسبت بین مالیات و خدمات‌دهی دولت باید رعایت شود پایگاه خبری لقمه: عضو اتاق تهران با بیان اینکه تورم، مالیات غیرمستقیم است، گفت: باید به جای افزایش نرخ، چتر مالیاتی را گسترش داد تا تمامی بخش‌ها زیر چتر مالیات قرار بگیرند و عدالت مالیاتی پیاده شود.
«نذری دادن» سنت دیرینه ماه محرم/ یک دیگ و هزاران هزار نیت ماه محرم از ایامی است که نذریهای زیادی در آن ادا می شود؛ آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین(ع) سنتی دیرینه و پسندیده در میان اکثر مسلمانان و به خصوص شیعیان دنیاست که در کشورمان رواج بیشتری دارد و شب و روز تاسوعا و عاشورا به اوج خود می رسد.