نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نقش ویتامین دی فقط رفع پوکی استخوان نیست با توجه به یافته‌های یک مطالعه جدید، مصرف مکمل‌های...

  اپیدمی آنفلوانزا تا سه هفته ادامه دارد/ رعایت بهداشت فردی و عمومی پایگاه خبری لقمه: تعداد مرگ و میر ناشی از آنفلوانز...

  آیا با خوردن بستنی سر درد می‌گیرید؟ به نظر شما این حالت نشان دهنده بیماری خاصی است و ن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد روغن زیتون باعث چاقی می شود دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه كشور با بیان اینکه افزودن برخی مواد به سالاد موجب افزایش کالری سالاد می شود تاکید کرد:« برخی معتقدند اضافه کردن روغن زیتون به سالاد از یبوست جلوگیری می کند اما یادمان باشد روغن زیتون به هیچ وجه خاصیت لینت دهنده ندارد و مصرف روغن زیتون می تواند موجب چاقی شود.»
ماجرای رژیم لاغری بهاره رهنما در این گفت‌و‌گو با بهاره رهنما از دنیایی که با دخترش دارد حرف زدیم و البته رژیمی که باعث شده او ۷ کیلو کم کند.
تیغ ماهی را دور نریزید استخوان یکی از منابع عالی کلسیم است که مصرف آن برای همه انسان‌ها قابل توصیه است؛ ولی مصرف آن بویژه برای افراد مبتلا به نرمی و پوکی استخوان، فوق العاده ارزشمند است. لازم به ذکر است که جوشاندن استخوان و مصرف آب حاصله نمی تواند کلسیم فراوانی را به بدن وارد سازد، بلکه لازم است دقیقا خود استخوان جویده و بلعیده شود.
قوای جنسی مردان چطور افزایش یابد پایگاه خبری لقمه: مواد غذایی که شما مصرف می کنید، برای سلامت جنسی بسیار مهم استدر زیر برخی خوراکی هایی که بر قدرت نعوظ، تحرک اسپرم و قدرت و تقویت جنسی تاثیر زیادی دارد، معرفی می شود.