نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهای عملی کاهش مصرف نمک میانگین روزانه مصرف نمک در ایران 3 برابر استاندار...

  کنترل فشارخون با گوجه فرنگی گوجه فرنگی خواص مغذی متعددی دارد که در ادامه به تع...

  بهترین راه و رسم منجمد کردن سبزی‌ها شرایط مناسب برای فریز کردن، زمانی فراهم خواهد شد ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری از درون با به کارگیری این دستورات هورمون‌ها صرفا مسئول پرمویی یا كم‌مویی یا رقم خوردن دوره‌های ماهانه نیستند. در واقع هورمون‌های زیادی در بدن شما هستند كه تمام روند غذا خوردن تا چاق شدن یا نشدن شما را كنترل می‌كنند. حتی خود سلول‌های چربی هم هورمون‌های مختلفی تولید می‌كنند. اما چیزی كه ممكن است شما آن را ندانید این است كه می‌توانید كارهایی انجام دهید كه این مواد شیمیایی قوی به‌نفع شما كار كنند.
چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟ حتی یک جست‌وخیز ساده، دویدن یا طناب زدن هم می‌تواند خوب و مفید باشد. برای داشتن فعالیت بیشتر، به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا قسمتی از مسیر خانه تا مدرسه یا محل کار را پیاده طی کنید.
چگونه خواص ضدسرطانی سبزیجات را حفظ کنیم؟ متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند شیوه پخت کلم بروکلی و سبزیجات مشابه آن در حفظ خواص ضدسرطانی آنها تاثیر قابل توجهی دارد.
سفره ایرانی دیگر در خانه ها جایی ندارد! مردم اعتقاداتی داشتند، «سفره» و کنار هم نشستن را مایه خوشبختی و با هم بودن را قوت قلب و باعث نزدیک شدن خانواده‌ها به هم می‌دانستند. برای سفره‌ای که پهن می‌شد و غذایی که در آن قرار می‌گرفت، احترام خاصی قائل بودند و حریم سفره را پاس می‌داشتند،اما این روزها....