نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف زیاد زرده تخم مرغ باعث سکته قلبی می‌شود لقمه: مطالعات جدید محققان کانادایی نشان داد که مصر...

  ۷ توصیه برای صبحانه خوردن کوچولوها کودک شما هم جزء آن دسته از کودکانی است که هنگام خو...

  منظم خوردن؛ درمان چاقی مفرط نوجوانان نتایج بررسی های جدید نشان می دهد، مصرف روزی ۵وعده ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نان‌های رژیمی هم چاق می‌كند این روزها وقتی برای خرید نان به برخی از نانوایی‌های فانتزی سری می‌زنیم، با انواع مختلفی از نان‌های حجیم یا نازك و ترد شده‌ای كه حاوی سبوس یا دانه‌هایی چون كنجد، شاهدانه، زیره، مغز آفتابگردان، جو، چاودار یا برخی سبزیجات خشك هستند، مواجه می‌شویم.
با آشپــزی هم می توان ثروتمند شد لقمه: دنیای آشپزی با عطرها و رنگ‌هایش هر كسی را می‌تواند به سوی خود جلب كند. شاید كمی دور از ذهن باشد كه آشپزی به عنوان یك حرفه، راهی برای ثروتمند شدن باشد اما در دنیای خوش طعم آشپزی، این اتفاق به كرات افتاده است.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»
آنتی بیوتیک را اینجوری مصرف کنیم آنتی‌بیوتیک‌ها بعد از مسکن‌ها دومین دسته از داروهای پرمصرف کشور محسوب می‌شوند که بسیاری از آنها را می‌توان بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها تهیه كرد.