نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پرهیز از مصرف شیرینی خامه ای ˈمسعود کیمیاگرˈ در گفت و گویی با اشاره به توصیه ها...

  ماست و سالاد را با جوانه گندم غنی تر کنید جوانه‌های غلات و دانه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و موا...

  مصرف روزانه دو قاشق عسل تضمین کننده سلامتی است عسل یکی از مواد غذایی بدون ضرر است و حتما باید روز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.
چرا غذاخوردن در نیمه شب سبب چاقی می‌شود؟ پژوهش های جدید نشان می دهد افرادی که در نیمه های شب از خواب بیدار شده و غذا می خورند، اضافه وزن بیشتری داشته و در امر کاهش وزن موفق نخواهند بود.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
خوشمزه‌ترین‌ افطاری‌های ماه رمضان در پایتخت مشهور است که در تهران قدیم، روشنایی معابر تنها تا2 ساعت پس از غروب آفتاب ادامه داشت اما به میمنت از راه رسیدن ماه رمضان نه تنها عبور و مرور بعد از غروب آفتاب قطع نمی‌شد بلكه تا طلوع آفتاب ادامه داشت.