نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزا...

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زیباتر شدن با توت فرنگی‌های هوس‌انگیز توت‌فرنگی‌های قرمز و زیبا به شما چشمک می‌زنند و شما را وسوسه می‌کنند که دست خالی به منزل نروید، اما باید بدانید که این میوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان ماده اولیه انواع کرم‌ها و ماسک‌های زیبایی که می‌توانید خود در منزل تهیه ‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد.
پیامبران چه زمانی «شام» می‌خوردند؟ وعده غذایی شام یکی از وعده‌های غذایی است که بهتر است در زمان و با دقت بیشتر و رعایت نکات خاصی صرف شود.
مقدار کالری غذاهایی که می‌خوریم چقدر است در زندگی روزانه با افراد زیادی مواجه شده‌ایم که خواهان اضافه وزن و یا کم کردن وزن بوده‌اند و یا حتی شاید خود شما نیز جزء این افراد به شمار آیید. در این مطلب شما را با میزان کالریهای موجود در غذاها آشنا می‌کنیم.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.