نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ظروف تفلون کوتاه قدی می‌آورد/ ضایعات پوستی با ظروف تفلون افزایش یافت از آنجایی که استفاده از ظروف تفلون در بین مردم افز...

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  تخم مرغ عسلی نخورید تخم مرغ را به صورت آب پز کاملا سفت شده استفاده کنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نون با کچلیک و یک استراتژی غذایی پایگاه خبری لقمه: کلیپ کچلیک ثابت می کند که صنایع غذایی و رستوران های ما می توانند با بهره گیری خلاقانه و سالم از طریق ساخت کلیپ های سرگرم کننده به تبلیغ محصولات خود بپردازند
مصرف روزانه ۵ وعده سبزی و میوه/ توجه به نکات بهداشتی سبزی و میوه تازه فواید زیادی دارند و کارشناسان تغذیه توصیه می کنند روزانه حداقل ۵ وعده سبزی و میوه مصرف شود.
بفرمایید غذای محلی واقعا هیچ لذتی به پای خوردن نمی‌رسد، همه ما غذاخوردن را دوست داریم مخصوصا بر سر سفره غذاهای سنتی و محلی كشورمان بنشینیم.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.