نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا زنان باردار باید قرص اسیدفولیک بخورند؟ کمبود اسید فولیک در دوران بارداری باعث بروز بیماری...

  دیابت دارید؟ نان چاودار بخورید! نان چاودار به کندی در بدن تجزیه می‌شود و در نتیجه،...

  زیاد کباب زغالی نخورید پایگاه خبری لقمه: نتایج پژوهش های محققان دانشگاه آ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اختلاف سه برابری قیمت گوجه از مزرعه تا بازار/سودی که به جیب کشاورز نمی رود برداشت محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر هر سال از نیمه آذرماه شروع می‌شود و تا اسفندماه ادامه دارد. نشاهایی که آبان‌ماه کشت شده‌اند نیز، برداشت محصول آن در فروردین‌ و اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد.
بفرمایید دسر​ خانگی همه خانم‌ها دوست دارند برای مهمانی‌هایشان بهترین غذا و دسر را آماده کنند و البته تزئین آن هم برایشان اهمیت زیادی دارد اما شاید خیلی هم با این کار آشنا نباشند و به همین دلیل ترجیح بدهند اصلا به این کار فکر نکنند. در حالی که درست کردن بعضی از این غذاها و دسرها و تزئین آنها کار خیلی سختی هم نیست و براحتی می‌توان آن را انجام داد و به پایان رساند.
بهترین روش پخت موادغذایی کدام است؟ پایگاه خبری لقمه: پختن نه تنها مزه، بو و ظاهر مواد غذایی را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند قابلیت هضم آنها را نیز افزایش دهد، البته به شرط آن که روش مناسب پخت رعایت شود.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟