نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا بستنی اعتیادآور است؟ افرادی هستند که می‌گویند غذا برای آنها همانند دارو...

  خرید نان لواش و ماکارونی فله ممنوع متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه باید از خرید گوشت‌...

  سبزیجات، ژن‌های سرطانی را نابود می‌کنند لقمه: متخصصان در آزمایشات جدیدی مشخص کردند که چگون...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.
شلغم غذای مغز و اعصاب یک کار‌شناس صنایع غذایی با بیان این مطلب که شلغم دارای بسیاری از ویتامین‌ها از جمله A، B۱، B۲، B۳، C گفت: شلغم دارای مواد معدنی از جمله آهن، ارسنیک، پتاسیم، روبیدیم، سدیم، فسفر، کلسیم، گوگرد می‌باشد.
در هفته چقدر گوشت قرمز بخوریم؟ یک متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: مصرف بالای گوشت قرمز و گوشت‌های فرآوری شده که همبرگر و کالباس شامل آن می‌شود می‌تواند از علل ایجاد سرطان روده باشد. حتی گوشت قرمز دودی یا نمک‌سود هم باعث ایجاد مواد سرطان‌زا می‌شود.
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.