نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  یک خوراکی مفید برای افراد چاق محققان دانشگاه ایلی نویز در مطالعات اخیر خود پی بر...

  یک نوشیدنی خطرناک برای سلامت جنین چای در کنار همه خواص مفید، برای جنین چندان مناسب ن...

  ضررهای مصرف آب هنگام غذا خوردن یک مشاور تغذیه با بیان اینکه نباید قبل، حین و بعد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نوشیدنی‌های موثر در رفع آکنه اگر می‌خواهید به پوست خود کمک کنید و از شر جوش‌های مزاحم و دانه‌های سر سیاه خلاص شوید، پس این نوشیدنی‌های طبیعی را امتحان کنید.
بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
آرامش در خواب با این دمنوش‌ها یک متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه بهترین زمان خواب قبل از نیمه شب است اعلام کرد: مصرف برخی دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها باعث کاهش استرس و فکر و خیال شده و مصرف آنها قبل از خواب،آرامبخش است.
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.