نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا با خوردن بستنی سر درد می‌گیرید؟ به نظر شما این حالت نشان دهنده بیماری خاصی است و ن...

  داروهای تبلیغاتی، دشمن سلامتی چند سالی است که بازار کالاهایی که از طریق شبکه های...

  اسنك‌های سالم به جای تنقلات برای لاغری بدون مایونز، بدون روغن و بدون تمام افزودنی‌های خوش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تقویت بینایی با مواد غذایی مواد غذایی همواره یکی از نقش‌های حیاتی را در سلامت بدن ایفا می‌کنند و پزشکان در هر مشکل و بیماری خاصی، مصرف برخی مواد غذایی را توصیه و افراد را از خوردن موادی منع می‌کنند. چشم‌ها نیز مانند سایر اندام‌های بدن برای عملکرد خوب به تغذیه سالم نیاز دارد.
خوراکی‌های که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود.
آنتی بیوتیک را اینجوری مصرف کنیم آنتی‌بیوتیک‌ها بعد از مسکن‌ها دومین دسته از داروهای پرمصرف کشور محسوب می‌شوند که بسیاری از آنها را می‌توان بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها تهیه كرد.
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!