نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سالاد را جایگزین غذا نکنید معمولا انواع سالادهایی که ما ایرانی‌ها مصرف می‌کنی...

  خودمراقبتی، ارزان‌ترین راه جلوگیری از مشکلات پرهزینه دندانی رئیس دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید ص...

  میوه‌ها و سبزیجات را چگونه سالم نگهداریم؟ سبزی‌ها و میوه‌ها به دلیل برخورداری از انواع ویتام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
ویار بارداری و راه های درمان آن عادت ماهانه زنان در دوران حاملگی قطع می‌شود و برخی اخلاط کثیف که در حالت طبیعی از طریق آن از بدن خارج می‌شد، در بدن باقی می‌ماند و تجمع پیدا می‌کند، این موضوع باعث تحریک دریچه تحتانی مری یا دهانه معده می‌شود و ...
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.
این شایعات به ملون نمی چسبد! پایگاه خبری لقمه: ملون نه تنها سرطانزا نیست بلکه با توجه به خواص زیادی که دارد تقریباً شبیه ابرقهرمان میوه ها به نظر می رسد.