نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با فلفل سیاه و سیر، کلسترول را از بین ببرید متخصص طب سنتی گفت: با مصرف سیر، فلفل سیاه، آلبالو،...

  وقتی بیماریم چه بخوریم؟ وقتی که بیمار هستید، داشتن یک رژیم غذایی صحیح و سا...

  آیا گوشت کبابی خطرناک است؟ بهترین روش برای پختن گوشت در وهله اول بخارپزکردن، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لطفا لبنیات آلوده نوش جان نكنید! نتایج دو تحقیق انجام شده در سال های 90، 91 و 92 نشان داد كه تمام فرآورده های لبنی سنتی كه بدون طی هیچ گونه مرحله پاستوریزاسیون و میكروب زدایی، به صورت فله و در فرآیند تولید به مصرف، از دامداری ها به مغازه های عرضه لبنیات سنتی حمل شده اند، دارای آلودگی میكروبی و باكتریایی بوده اند.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
برای لاغری هیچ وعده غذایی را حذف نکنید یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با بیان اینکه:« برای داشتن اندامی متناسب لازم است تنوع و کفایت مواد غذایی در تمام وعده های غذایی رعایت شود.» تاکید کرد:« داشتن فعالیت فیزیکی متناسب ضمانت اجرایی برای کاهش وزن دارد.»
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.