نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

  1۰ نکته ضروری بهداشتی برای تهیه غذای نذری یک کارشناس تغذیه ۱۰ نکته بهداشتی ضروری را برای حفظ...

  هندوانه، فشار خون چاق ها را کم می کند تحقیقات اخیر محققان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نشان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه داری نزدیک به ١٧ساعت روزه‌داری، ماه رمضان را در سال‌های اخیر، متفاوت با سال‌های دیگر کرده است. گرمای هوا که با ورود به تیرماه؛ اولین ماه تابستان، شدیدتر می‌شود و تشنگی و گرسنگی، آزمون سخت روزه‌داری را سخت‌تر کرده است.
اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
توزیع آب معدنی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی در بازار پایگاه خبری لقمه: از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
حالا، اگر جرأت دارید پفک بخورید! پفک با کمی ماست موسیر، عصرانه خوشمزه‌ای برای یک عصر خواب‌آلود پاییزی، درست قبل از شروع نوشتن مشق‌های تمام نشدنی است، اما مصرف این خوراکی خوشمزه را باید محدود کرد، می‌دانید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.