نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

  با 6 خوراکی پاییزی سلامتی تان را تضمین کنید چغندر از آن دسته سبزیجاتی است که سرشار از قند بوده...

  شایع‌ترین علامت زخم معده چیست؟ یک فوق تخصص گوارش گفت: شایع‎ترین علامت زخم معده، ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دندان های تان را سمباده نزنید اصولا یک خمیردندان باید تا حدودی حاوی مواد ساینده باشد تا بتواند عملکرد مسواک را در تمیز کردن دندان ها بهبود بخشد. ولی مقدار بیش از حد مواد ساینده در خمیردندان ضدجرم، باعث سایش مینا و عاج دندان شده و فرد را با مشکلات متعددی روبرو می کند.
چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
حفظ خونسردی با نعناع گرچه در گذشته استرس آنقدرها هم شایع نبود، اما طب سنتی نسخه‌های ضداضطراب موثری دارد که می‌تواند در قرن بیست و یکم به کمک شما بیاید تا بار دیگر لذت آرامش را بچشید.
لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.