نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سرطان دهان چقدر خطرناک است؟ سرطان‌های دهان 2 تا 4 درصد مجموع سرطان‌ها را تشکیل...

  غذا را بیش از دو ساعت در دمای محیط نگهداری نکنید کاظم ندافی در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و شروع س...

  خوراندن غذای سفره به کودک زیر یک سال، زمینه ساز بروز آلرژی است اغلب شکایت والدین از سرماخوردگی‌های طولانی مدت کود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه سبزیجاتی از آلزایمر پیشگیری می کنند پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آلمان می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان داده است که میوه ها و سبزی های سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند اسفناج می تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر داشته باشد.
چطور چاقی را شکست دهیم؟ چاقی عامل بسیاری از بیماری ها ،مثل دیابت،بیماری های قلبی،آرتروز و ... است.اگر معمولا احساس خستگی می کنید با پزشک خود مشورت کنید.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.
همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟