نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف نمک در پخت نان صدای وزارت بهداشت را هم درآورد/خطر ابتلا به دیابت با مصرف نمک زیاد پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

  رنگ‌های مختلف ادرار چه می‌گویند؟ کلینیک کلیولند در آمریکا، یک اینفوگرافی جالب تهیه ...

  غذاهای آماده و كم‌خاصیت همه ما هر روز انواع و اقسام مواد غذایی آماده و نیم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!
آرتروز را با تغذیه کنترل کنید میوه ها و سبزی ها به ویژه آنهایی که رنگ تیره دارند، حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی می باشند.
آموزش دوخت سرویس دم‌کنی در این متن ما به آموزش یکی ازدم کنی ها می پر دازیم و شما در سایزهای دلخواه ومتفاوت میتوانید درست کنید.
مصرف زیاد روغن زیتون باعث چاقی می شود دانشیار انستیتو تحقیقات تغذیه كشور با بیان اینکه افزودن برخی مواد به سالاد موجب افزایش کالری سالاد می شود تاکید کرد:« برخی معتقدند اضافه کردن روغن زیتون به سالاد از یبوست جلوگیری می کند اما یادمان باشد روغن زیتون به هیچ وجه خاصیت لینت دهنده ندارد و مصرف روغن زیتون می تواند موجب چاقی شود.»