نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اینفوگرافیک / مواد غذایی مضر برای سلامت روده‌ها پایگاه خبری لقمه: در این اینفوگرافیک به هفت ماده غ...

  لاغری با این عرق گیاهی افرادی که اقدام به لاغری و کاهش وزن می کنند ممکن ا...

  آب سیب، مسهل یا یبوست زا؟ ارزش غذایی:۲۵۰ گرم آب سیب شیرین نشده حدود ۱۱۴ کالر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
اختلالات رفتاری در کودکان با این نوشیدنی‌ها خانواده‌ها سعی کنند از همان سنین کودکی به شدت از دادن نوشابه به فرزندانشان جلوگیری کنند و دوغ را جایگزین آن نمایند.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.
انسان‌های موحد در خوراک خویش نیز تسلیم خداوند هستند خدای تعالی به یک دسته از انسان‌ها توفیق می‌دهد، تا به اینجا برسند که بگویند: خدایا! بگو چگونه بخورم، کجا بخورم و چه‌قدر بخورم؟ این اخلاق موحدین است که به آنچه او اجازه خوردنش را داده، تسلیم هستند.