نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین وقت برای نوشیدن قهوه یا چای چه زمانی است؟ به گفته استیون میلر که دانشجوی دکترای عصب‌شناسی اس...

  مبتلایان به میگرن از خوردن این میوه پرهیز کنند مصرف موز می‌تواند سردرد‌های میگرنی را در مبتلایان ...

  اختلال بی‌اشتهایی عصبی چیست؟ یک روانپزشک با بیان دلایل اختلال بی‌اشتهایی عصبی،‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...
چرا عسل معجزه می کند؟ چند محصول در طبیعت وجود دارد که به اندازه ی عسل خواص درمانی داشته باشند؟ کدام محصول مانند عسل از چنین قدرت اعجاب انگیزی برخوردار است؟ بدیهی است می توان نام چند محصول را آورد، اما تعدادشان انگشت شمار است.
برای لاغری هیچ وعده غذایی را حذف نکنید یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با بیان اینکه:« برای داشتن اندامی متناسب لازم است تنوع و کفایت مواد غذایی در تمام وعده های غذایی رعایت شود.» تاکید کرد:« داشتن فعالیت فیزیکی متناسب ضمانت اجرایی برای کاهش وزن دارد.»
چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.