نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اطلاعیه و هشدار وزارت بهداشت برای تب کریمه کنگو پایگاه خبری لقمه: طبق اعلام روابط عمومی سازمان دام...

  کودکان به نوشیدن چای عادت نکنند کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: ع...

  همبرگر خطرناک‌تر است یا سیگار؟ در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط تغذیه با جرم و جنایت دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند مصرف شکلات در کودکان می‌تواند باعث بروز مشکلات رفتاری در سنین نوجوانی و بزرگسالی شود. طبق این تحقیقات افرادی که در سنین کودکی خود به میزان زیادی شیرینی، شکلات و نوشابه مصرف می‌کنند در بزرگسالی با احتمال بیشتری دست به جرم و جنایت می‌زنند.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.
خوراکی‌های که باعث کاهش میل جنسی می‌شوند یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود.
فاتحه‌خوانی با آبمیوه مسموم بلای جان پیرزن‌ها رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران از دستگیری سارقی خبرداد که در پوشش «مسافرکش» ضمن مسموم‌کردن زنان مسن، جواهرات آنان را سرقت می‌کرد.