نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین رژیم غذایی مخصوص شب امتحان یک کارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه عدم مصرف صبحان...

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  مبتلایان به فشارخون آب کرفس بخورند یک متخصص تغذیه گفت: کرفس خواص زیادی دارد که مهم‌تر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کشاورزی و امنیت غذایی؛ اولویت مهم امنیت ملی شواهد نشان می‌دهند كه با توجه به قابلیت‌های تولیدی كشور در صورت تحقق الزاماتی چون توسعه روستایی، توسعه كشاورزی از جمله افزایش عملكرد محصولات در واحد سطح، افزایش بازده آب و خاك، كاهش ضایعات تولیدی، اصلاح الگوی تغذیه كشور امكان نیل به یك امنیت غذایی پایدار در سطح كلان وجود دارد.
تولید ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند نیازمند مجوز است رییس دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه :«بیش از 70 درصد بیماری‌ها در جهان منشا غذایی دارند.» از فرموله شدن ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند در این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.
مجسمه‌های خندان با بستنی‌! پدر و مادرها همیشه به فرزندانشان سفارش می‌کنند که با غذای خود بازی نکنند؛ اما کار این هنرمند ژاپنی دقیقا همین بازی کردن با غذاهاست!
6 پیشنهاد سالم برای زنگ تفریح براساس اعلام مسوولان اداره سلامت وزارت آموزش و پرورش، قرار شده از امسال طرح توزیع غذای گرم در بوفه مدرسه‌ها، به‌خصوص مدارس تهران،‌ اجرا شود...