نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ماءالشعیر طعم‌دار و نوشابه چه فرقی با هم دارند؟ متاسفانه شناسایی محصولاتی که با اسانس تولید می‌شود...

  یائسه شدن زنان جوان و عقیم شدن مردان در اثر مصرف مکمل های بدنسازی رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران با هش...

  حفظ امنیت غذایی در کشور لازمه رسیدن به جامعه شاد است پایگاه خبری لقمه: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
فلفل دلمه‌ای مصرفی شما مونث است یا مذکر؟ یک نکته جدید درباره فلفل دلمه‌ای که بسیار جالب و در حرفه آشپزی کاربرد بسیار دارد.
با گرفتن این رژیم های لاغری مرگتان حتمی است! تب لاغری تب تندی است. خیلی‌ها حال و حوصله وزن كم كردن طی چند ماه را ندارند و دلشان می‌خواهد یك‌شبه ره صدساله را طی كنند. از سویی نه می‌توانند جلوی خوردنشان را بگیرند و نه طاقت گرسنگی دارند...
غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.