نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چربی موجب کاهش ماده خاکستری مغز می‌شود پایگاه خبری لقمه: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد...

  قابل توجه کسانی که ترش می کنند اگر با این علایم روبرو هستید، هر چه سریع تر برای ...

  آدامس این جویدنی زیان‌آور ما پر از تصورات اشتباهیم. مثلا برخی گمان می‌كنند خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مراقبت‌ها و خوراک‌های مناسب زمان سرماخوردگی با آغاز فصل سرما و شیوع بیشتر سرماخوردگی و آنفلوآنزا، بیایید نگاهی به مراقبت‌های دوره این بیماری و تغذیه مناسب این ایام داشته باشیم.
در مدرسه چه بخوریم؟ با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، مطلب زیر را که درباره بهداشت عمومی و بهداشت محیط در مدارس، تغذیه دانش‌آموزان و رعایت نکات بهداشت فردی از سوی دانش‌آموزان است، برایتان آورده‌ایم.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
وقتی غذا، دراماتیک می شود! پایگاه خبری لقمه: سریال آشپز باشی و فیلم های همچون ماهی ها عاشق می شوند و مهمان مامان، حرفه و كنش آشپزی را عمق بخشیده و اعتبار بیشتری داده و به مخاطب می آموزد كه غذا خوردن صرفا در جویدن و بلعیدن نیست و ظرافت ها و ظرفیت های هنری و زیبایی شناختی هم دارد.