نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کاهش وزن با مصرف فیبر یک متخصص تغذیه گفت: مصرف فیبر با کمک به کنترل اشته...

  نکاتی درباره سوپ های آماده سوپی که در منزل تهیه می‌شود ترکیبات آن در اختیار خ...

  پیشنهاد‌هایی برای بیشتر آب خوردن بدن ما انسان‌ها به غیر از خوراکی‌های متفاوت برای ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمان 12بیماری با 12گیاه و ادویه! بی‌شک مصرف گیاهان دارویی به صورت چای و دمنوش در طول روز یا استفاده از این گیاهان برای تهیه غذا و میان‌وعده‌های غذایی، ساده‌ترین راهکار برای بهره مندی از خواص بی‌شمار گیاهان دارویی است که به وفور به صورت خودرو و کشت شده در نقاط مختلف کشورمان دیده می‌شود.
امان از دل‌ و قلوه شاید تاکنون گذرتان به یکی از خیابان‌ها یا میدان‌هایی که حرفه اصلی مغازه‌داران آن کشتار دام و فروش امعاء و احشای آن است، افتاده باشد و انواع فرآورده‌های دامی همچون کله، پاچه، زبان، سیرابی، شیردان، دل، قلوه، جگر و... را از آنان خریده باشید.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
بختک غذای فست فودی بر غذای خانگی پایگاه خبری لقمه: زندگی مدرن موجب شده است تا از خانه ها بوی قورمه سبزی و دیگر غذاهای سنتی کمتر به مشام برسد. برخی از مردم مجبورند در فست فود ها یا رستوران که مشخص نیست از چه ترکیباتی استفاده می کنند، غذا بخورند.