نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان آنفولانزا با انار پایگاه خبری لقمه: کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا دانش...

  بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند...

  آیا جمعه ها چاق می شویم؟ ایام تعطیل فرصتی است که خانواده ها دور هم جمع می ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

به خاطر پوستتان خوب بخورید فكر نمی‌كنیم بتوانیم كسی را پیدا كنیم كه دوست نداشته باشد  پوستش صاف، شفاف و خوشرنگ باشد . انسان ذاتا و بر اساس فطرت از زیبایی لذت می‌برد و پوست كه گسترده‌ترین عضو بدن است نقش مهمی در زیبایی ما دارد .
هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
شغل هایی که میتوان با آن پولدار شد پایگاه خبری لقمه: اگر می‌خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل‌ها درآمدتان را افزایش می‌دهد.
سه ماه قبل از بارداری چای سبز نخورید علت این قضیه آنتى‏ اكسیدان موجود در چاى سبز است كه فعالیت اسیدفولیك را مهار مى‏ كند.