نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  افزودن ماست به اسفناج از جذب کلسیم جلوگیری می‌کند اگر می خواهید اسفناج را با ماست مخلوط کنید بهتر اس...

  مصرف زیاد نمک ممکن است عامل افزایش بیماری MS باشد پژوهشگران می‌گویند مصرف بیش از حد نمک ممکن است مقص...

  پسته بخورید تا قند مواد غذایی جذب شود مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد خوردن روزانه پسته مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ناخن‌های سالم با تغذیه‌ سالم سلامت ناخن‌ها هم مانند دیگر اعضای بدن در گروی تغذیه‌ مناسب و سالم است.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
توزیع آب معدنی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی در بازار پایگاه خبری لقمه: از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.