نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در زمستان نارنگی درمانی کنید نارنگی یکی از پرطرفدارترین میوه‌های فصل پاییز و زم...

  آشنایی با نیاز تغذیه‌ای بدن در فصل سرما با توجه به شروع زمستان و روزهای کوتاه و شب‌های سر...

  تاثیر ویتامین C در برابر کووید-19 چقدر است؟ هیچ مکملی، از جمله ویتامین C، نمی تواند از ابتلا ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم/ موزهای هسته دار، پرتقال های بی هسته! میوه های نوبر این روزها به خاطر قیمت بالایشان سر و صدا به پا کرده اند، اما شاید بد نباشد که بدانید این نوبرهای زودرس، نه تنها برای اقتصاد خانواده تهدید به حساب می آیند، بلکه ممکن است سلامت خانواده شما را هم تهدید کنند!
تأثیر تکان‌دهنده سیگنالهای WiFi روی رشد گیاهان پنج دانش آموزان دبیرستانی در دانمارک با انجام یک آزمایش ثابت کردند که سیگنالهای WiFi رشد گیاهان را متوقف می کند.
دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش «هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.