نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب میوه تازه یا آب میوه بسته بندی شده؟! هر فردی می داند که میوه ها و سبزیجات، عناصر ضروری ...

  بخور تا زانویت خوب شود درد زانو مردافكن است و مانع انجام بسیاری از فعالیت...

  هفت ماده نفاخ را بشناسید لقمه:

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
سوسیس و کالباس فاسد را چگونه تشخیص دهیم؟ دلایل مضر بودن گوشت فراوری شده پایگاه خبری لقمه: در این مطلب راه های تشخیص سوسیس کالباس فاسد، مضرات محصولات تاریخ گذشته و دلایل اصلی مضر بودن گوشت های فراوری شده بیان شده است.
نخستین موزه سیب‌زمینی‌ پدر و پسر بلژیکی به قدری به سیب‌زمینی سرخ‌کرده علاقه داشتند که پس از پژوهش‌های بسیار موفق شدند موزه‌ای برای این پیش‌غذا بسازند.
راه‏های مقابله با خستگی بعد از غذا همه ی ما با خستگی بعد از غذا آشناییم به خصوص بعد از ناهار که معمولا بیشتر از وعده های دیگر غذا می خوریم. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق می افتد و یا در برابر آن چه کاری می توان کرد؟