نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فایده شام دسته‌ جمعی برای کودکان شاید باور این موضوع كمی دشوار باشد، ولی صرف شام در...

  کاهش سرطان تخمدان با این دو نوشیدنی معجزه گر محققان انگلیسی ادعا می کنند که مصرف چای و آب پرتقا...

  کودکان ماهی بخورند یا نخورند؟ برخی شواهد حاکی از آن هستند که مصرف ماهی طی باردار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بو کردن قرص برنج مرگ آور است هر چند قرص برنج برای از بین بردن آفت های برنج مورد استفاده قرار می گیرد اما سوء مصرف آن توسط برخی افراد باعث مرگ آنان شده و كارشناسان می گویند حتی بو كردن آن هم ممكن است شخص را به دیار باقی بفرستد.
10 ملت پرخور جهان را بشناسید لقمه: در خبر ها آمده بود که ما ایرانی جزوه 10 کشور چاق و پر خور دنیا هستیم ؛برخی از عادات غلطی که ما ایرانیان داریم گرچه ممکن است در بین سایر ملل نیز دیده شود اما دلایل اجتماعی بروز آن گاه کاملا منحصر به فرد است.
جایگزین مناسب چیپس و پفک افراط و تفریط کودکان در مصرف غذاهای مضر سلامت یا غذاهایی که برای رشد او مفید هستند، به دغدغه‌ای برای والدین تبدیل شده است. یک متخصص تغذیه می‌گوید: ذائقه کودک را می‌توان با روش‌های مختلف و جایگزین کردن برخی مواد غذایی شکل داد.
تولید دانه‌های روغنی و خوداتکایی در آن یک راه رسیدن به امنیت غذایی است پایگاه خبری لقمه: در میزگردی با حضور کارشناسان، نیاز ۹۵ درصدی به واردات کالای استراتژیک دانه‌های روغنی،افزایش مصرف به موازات کاهش تولید، ظرفیت ۴.۶ میلیون تن کارخانه‌های روغن کشی و نیز ضایعات ۲۵ درصدی دانه روغنی کلزا مورد بررسی قرار گرفت.