نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کم اشتهایی عصبی نتیجه رژیم های وسواسی بانوان جوان پایگاه خبری لقمه: دراین شماره, قصد داریم شما عزیزا...

  شش لقمه ای که جوان تان می کند! اگر می‌خواهید جوانی‌تان را حفظ کنید، این شش نوع خو...

  رژیم لاغری برای این خانم ها ممنوع است پس از ابتلا به برخی بیماری‌ها و عدم تحرک لازم برخی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر رنگ ها بر اشتها دانش بررسی رفتار در خوردن و آشامیدن، نشان می دهد که افراد میزان بیشتری مایعات در لیوان های کوتاه و پهن به نسبت لیوان های بلند و تنگ می نوشید. و یا هر چه محل نشستن شما به ظرف شیرینی نزدیک تر باشد، شما شیرینی بیشتری میل می کنید.
جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
وقتی در ایران‌ گریه‌ کردم روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از تحرک و پویایی است. جهانی که روز به روز بیشتر به انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌ها دست پیدا می‌کند و آدم‌ها را به آن وابسته. این جهان پرشور با همه دستاوردهایش موجی از بحران هویت را به دنبال داشته است.
بستنی لاکچری برای میلیاردرها از جنس الماس ! پایگاه خبری لقمه: امروزه لاچکری بودن و خرید محصولات گران قیمت مد روز دنیا شده، از این رو برخی افراد بستنی با قیمت نجومی از الماس و ورق طلا تولید کرده اند و آن را به پولدارها می فروشند.