نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دشمن وزن ایده‌آل را بشناسید درست است که چاق شدن به پرخوری و یا بد غذا خوردن مر...

  درمان‌های طب سنتی برای تسکین درد دندان برای تسکین دندان درد توصیه می‌شود که سیر و پیاز را...

  نصف آووکادو برای کنترل گرسنگی پایگاه خبری لقمه: اگر شما هم جزو افرادی هستید که ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»
نحوه قیمت گذاری گوشت قرمز/ آخرین وضعیت بازار پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
آیا حقایق چربی سوزی را می‌دانید!؟ ما در این مطلب می خواهیم برخی حقایق کاهش وزن، از نحوه سوختن چربی‌ها در بدن و تولید انرژی گرفته تا راهکارهای صحیح این سوخت چربی را با شما در میان بگذاریم.