نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  10 توصیه برای هضم بهتر غذا همه ما در طول زندگی با مشکلات گوارشی مواجه می‌شویم...

  وقتی مریض هستید گریپ‌فروت نخورید گریپ‌فروت برای سلامتی مفید است اما نه زمانی که مری...

  بهترین نوشیدنی ها برای کاهش چربی خون بیشتر گیاهان، سبزیها و میوه‌ها به علت فیبر و الیاف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آموزش دوخت سرویس دم‌کنی در این متن ما به آموزش یکی ازدم کنی ها می پر دازیم و شما در سایزهای دلخواه ومتفاوت میتوانید درست کنید.
افزایش خطر کرونا هندی/ جزییاتی از تردد شبانه شب‌های قدر پایگاه خبری لقمه: علیرضا رئیسی ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، درباره وضعیت جدید شهرها، ویروس کووید هندی و برنامه واکسیناسیون توضیحاتی ارائه کرد.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.