نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  حفظ تراکم استخوان با کاهش مصرف نمک یک فوق تخصص غدد با بیان اینکه رژیم ‌کم نمک تأثیر م...

  بهترین ظروف برای پخت غذا/ ظرف مسی مسمومیت‌زاست یک متخصص تغذیه می‌گوید: استفاده از ظروف مسی نه تنه...

  تاثیر كفیر بر پوست و مو یكی از نوشیدنی‌‌های بسیار مفید كه در بحث تغذیه بسی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف تخمه کدو و کاهش کلسترول خون کارشناسان تغذیه و سلامت در یک مقاله جدید تاکید کردند که مصرف تخمه کدو در کاهش سطح کلسترول خون موثر است.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر می خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید
تغذیه‌ خوب علیه آلودگی هوا از همان‌جایی که نشسته‌اید، نگاهی به بیرون بیندازید. آسمان چه رنگی است؟ احتمالا رنگ اصلی آسمان هم بتدریج یادمان خواهد رفت و به همین آسمان دودگرفته عادت خواهیم کرد. جرات می‌کنید پنجره را باز کنید؟ جرات می‌کنید چند نفس عمیق بکشید و هوایی تازه کنید؟
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.