نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص بهترین رژیم غذایی دوستدار قلب را بشناسید پایگاه خبری لقمه: امروزه بیماری های قلب و عروق به ...

  چه غذاهایی برای بیماران دیابتی مناسب هستند؟ مسئول تغذیه بزرگسالان در دفتر بهبود تغذیه وزارت به...

  چرا باید شیرینی و کیک را در خانه پخت؟ حتما می‌دانید كه قند و شیرینی زیاد برای شما بد است...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اگر قصد استفاده چندباره از روغن سرخ کردنی دارید، بخوانید! هرچه مقدار رطوبت جذب شده توسط روغن و میزان رطوبت ماده غذایی بیشتر باشد، روغن زودتر تخریب می شود. هنگام سرخ کردن باید از بستن درب ظرف خودداری کرد زیرا باعث می شود رطوبتی که از غذا بخار می شود به داخل روغن برگردد.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
میوه های ممنوعه برای دیابتی ها/دیابتی ها شیر را از برنامه غذایی حذف نکنند یک عضو هیات علمی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیش از 10 درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می دهند، شیوه زندگی مردم را علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت دانست و تاکید کرد:« ذائقه کودکان ما از سنین کم به مصرف مواد شیرین آشنا می شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنند.»
چاشنی‌ را چاشنی كارتان كنید مصرف‌کنندگان در سال ۲۰۱۲ به دنبال چه طعم و عطری در غذای خود هستند؟