نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شما هم چای را داغ داغ می نوشید؟ نوشیدن چای داغی که بخار از آن بلند می شود، خطر ابت...

  بهترین خوراک ها برای افطاری و سحری کدامند؟ پایگاه خبری لقمه: سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهدا...

  عرضه غذاهای بسته‌بندی فاقد مشخصات ممنوع! معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزییا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.
بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
رژیم لاغری مناسب حاوی تمام مواد غذایی است یک کارشناس تغذیه اظهار داشت: به طور کلی به افرادی که قصد کاهش وزن را دارند، توصیه می‌شود که مقدار غذای مصرفی خود را به دو سوم تا نصف قبل برسانند.
در یخچال تان را به روی کپک ببندید میوه، نان و هر خوردنی دیگری پس از مدتی کپک می زند. اصلا اگر چند روز از یخچال تان غافل شوید و در آن را باز نکنید تنها یک راه حل برای فرار از بوی بد یخچال تان برای تان باقی می ماند و آن راه حل هم ریختن مواد غذایی فاسد شده داخل سطل زباله است!