نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آزمون غذا در فصل امتحانات مادران هرکاری می‌کنند تا به خیال خود فرزندانشان از...

  چگونه از وارفتن كوفته تبریزی جلوگیری کنیم اگر اولین بارتان است که کوفته درست می کنید حتما با...

  خواب راحت با شیرموز یک متخصص کودک، مقاومت کودک در رفتن به رختخواب را ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
نوشیدن نوشابه گازدار و ۱۰ بلایی که سرمان می‌آید پایگاه خبری لقمه: تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران‌ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.
رژیم‌های غذایی مطابق با گروه‌خونی آیا گروه‌خونی بهترین راه برای تعیین رژیم‌غذایی است؟ در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درمورد این رژیم‌های غذایی توضیح دهیم و ببینیم آیا قادر به کم کردن وزن شما هستند یا خیر.
موهای خوش حالت و سالم با این ویتامین‌ها این یک حقیقت است که وقتی موهای ما خوش فرم و حالت هستند، احساس خوشایندی به ما دست می دهد که همین امر باعث می شود ما نهایت تلاش خود را برای مراقبت از موهای خود به کار ببریم .