نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی های انرژی زا را بشناسید در این مقاله قصد داریم 12 نوع خوراكی مناسب برای قب...

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

  بوی بد دهان چگونه رفع می‌شود؟ بعضی زمان‌ها می‌بینید که وقتی دارید با آدم‌ها حرف ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چطور سایز شکم خود را کوچک کنیم؟ در دنیای پیشرفته امروز هر روز یک روش به عنوان روش لاغری شکم معرفی می‌شود و با معرفی روش‌های جدیدتر، شیوه‌های قدیمی‌تر به کل فراموش می‌شوند.
افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند ممنوعیت غذایی ندارند رئیس انجمن دیابت با بیان اینکه«نوع تغذیه افراد مبتلا به دیابت 2 بستگی به سن افراد مبتلا و وزن و فعالیت های جسمی آنها دارد.» گفت:«برای افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند محدودیت غذایی داریم اما ممنوعیت غذایی نداریم.»
روش‌های مختلف ایجاد تنوع در منوی غذاهای رستوران پایگاه خبری لقمه: سرآشپزان می‌توانند با استفاده از خلاقیت و آزادی در آشپزی، تنوع بخشیدن به منوی غذاها را تجربه کنند. ایده‌ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به آن‌ها در این زمینه کمک کند.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.