نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ماست و سالاد را با جوانه گندم غنی تر کنید جوانه‌های غلات و دانه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و موا...

  غذاهای پرچرب و سرخ كرده سبب ضعف سیستم ایمنی می‌شود مصرف غذاهای حاوی چربی های اشباع مانند چربی های گوش...

  مسواک بزنید تا عقلتان زایل نشود! پایگاه خبری لقمه: طبق نتایج یک تحقیق جدید، از ارتب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ویتامین‌های مکمل چه کاربردهایی دارند بعضی روزها آنقدر سرتان شلوغ است که اصلا وقت آماده کردن خوراکی‌های مفید را ندارید و حداقل کاری که می‌توانید برای حفظ سلامت خود بکنید، تامین موادمغذی از طریق مکمل‌هاست.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
مصرف روزانه ۵ وعده سبزی و میوه/ توجه به نکات بهداشتی سبزی و میوه تازه فواید زیادی دارند و کارشناسان تغذیه توصیه می کنند روزانه حداقل ۵ وعده سبزی و میوه مصرف شود.