نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برای پیشگیری از دیابت، تلویزیون تماشا نکنید بررسی‌های جدید نشان می‌دهد افرادی که در مرز ابتلا ...

  رنگ های مجاز و غیرمجاز در مواد غذایی را بشناسید مدیر گروه بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت نیشابور...

  چیزهایی که در مورد شکر نمی دانید اینجا بخوانید مضرات شکر که به آن سم سفید هم می گویند، زیاد است ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این چربی شما را چاق نمی‌كند گرچه ممكن است بافت چربی در قسمت‌های مختلف بدن ذخیره شده باشد، اما صرف‌نظر از محل ذخیره چربی در بدن، باید پذیرفت چربی، چربی است و هرچه مقدار چربی ذخیره شده در بدن كمتر باشد، بهتر است. البته این موضوع درباره چربی ـ كه با عنوان چربی قهوه‌ای از آن نام برده می‌شود ـ صدق نمی‌كند.
آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
بدن به چه علت‌ گرسنه می شود؟ موقعیت‌هایی که بدن شما احساس گرسنگی کاذب می‌کند را بشناسید و راه مقابله با آن را نیز یاد بگیرید.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟