نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آسیب به معده با تغذیه نامناسب لذت غذا خوردن را متوجه نمی‌‌‌شویم؛ چون در بدترین ش...

  موثرترین روش کاهش وزن موثرترین روش برای کاهش وزن، کم خوری و فعالیت زیاد ...

  آنچه باید در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید سبوس، پوسته سفت و هضم‌نشدنی روی دانه‌های غلات است ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.
۷ هشدار درباره حلیم این روزها با زیاد شدن مشغله‌‌های کاری و نداشتن فرصت کافی، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند حلیم را از بیرون بخرند چون معتقدند برای پخت نوع خانگی این غذا مدت زمان زیادی لازم است و از طرفی بافت حلیم خانگی به خوبی‌ بافت حلیم بیرون به اصطلاح کش نمی‌‌آید.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
تیرگی دور چشم را با این دمنوش درمان کنید دمنوش گل داوودی دارای خواص متعددی است که در حفظ سلامت بدن موثر است.