نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 ماده غذایی مفید برای سبد غذایی اسفندماه اگر خیلی مراقب وزن خود هستید و می‌ترسید که شکلات چ...

  هفت ماده نفاخ را بشناسید لقمه:

  آشنایی با میوه ای برای شادابی پوست هلو غنی از ویتامین آ و پتاسیم است و با توجه به سای...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای باکلاس چگونه بدن را به تباهی می‌کشاند؟ موادغذایی و تنقلات بی‌ارزشی در افراد جامعه ما به وفور مصرف می‌شود؛ تغذیه نامناسب امروزه عامل بروز بسیاری از مشکلات مانند بلوغ‌های زودرس, رنگ‌های پریده, بی‌اشتهایی, تیک‌های عصبی, افسردگی‌ها و اعصاب‌های به هم ریخته است.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
رژیم‌های غذایـی سخت ممـنوع! از دست دادن مو یکی از نگرانی‌های اصلی زنان و مردان می‌باشد. ریزش طبیعی مو تقریبا 100-125 تار مو در هر روز است که خوشبختانه جایگزین می‌شوند.
از خواص نعنا چه می دانید نعنا گیاهی است باطبع گرم و خشک که دارای خواص فراوان دارویی است و مصرف آن به اشکال مختلف از جمله تازه، خشک شده، اسانس، دمکرده، پودر و... امکان‌پذیر‌است.