نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تا گرسنه نشده اید، غذا نخورید پایگاه خبری لقمه:تازه ترین مطالعات محققان غربی موی...

  بخور نخورهای اضطراب و افسردگی در موارد اضطراب و افسردگی شدید حتماً باید درمان دا...

  تند غذاخوردن خطر ابتلا به اضافه وزن و دیابت را افزایش می‌دهد پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج مطالعات گوناگو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با نوشیدن قهوه، از افسردگی‌تان بکاهید كارشناسان علوم پزشكی دانشكده بهداشت عمومی هاروارد اعلام كردند: نوشیدن قهوه، خطر افسردگی را كاهش می‌دهد.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
قوای جنسی مردان چطور افزایش یابد پایگاه خبری لقمه: مواد غذایی که شما مصرف می کنید، برای سلامت جنسی بسیار مهم استدر زیر برخی خوراکی هایی که بر قدرت نعوظ، تحرک اسپرم و قدرت و تقویت جنسی تاثیر زیادی دارد، معرفی می شود.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.