نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ممنوعیت فروش بستنی و آب میوه در خیابان ممنوع شدن فروش بستنی و آب میوه در حاشیه خیابانها، ...

  30 دقیقه ورزش در روز برای کاهش وزن کافی است تحقیقات جدید نشان داد که 30 دقیقه ورزش در روز برای...

  بالاخره ته دیگ بخوریم؟ سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت اعلا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.
آیا حقایق چربی سوزی را می‌دانید!؟ ما در این مطلب می خواهیم برخی حقایق کاهش وزن، از نحوه سوختن چربی‌ها در بدن و تولید انرژی گرفته تا راهکارهای صحیح این سوخت چربی را با شما در میان بگذاریم.
آیا آبمیوه‌ها آب میوه‌اند؟! هوا که گرم می‌شود، بازار مصرف انواع آبمیوه‌های خنک هم رونق می‌گیرد، اما مصرف کدام یک از انواع آبمیوه‌ها می‌تواند برای ما مفیدتر باشد و از مصرف کدام نوع از آنها باید پرهیز کرد؟