نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه چیز درباره سوپ لقمه: از حدود 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح كه انسا...

  پوست پرتقال برای سلامت پوست مفید است بیشتر افراد بر این باورند که پوست میو‌ه‌ای همچون پ...

  عبور آرام زنان از دوره ماهانه با تغذیه! تقریبا تمام زنان و دختران جوان در روزهای قبل از دو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
علل چاقی دختران چیست؟ در این روزگار که هر روز تعداد آدم‌های چاق بیشتر از لاغرها می‌شود، محققان پیوسته در حال پژوهش و انجام آزمایش‌های مختلف هستند تا علت چاق شدن افراد را تشخیص داده و بتوانند براساس این نتایج، راه‌های درمان‌ موثرتر و سریع‌تر این معضل را پیدا کنند.
حفظ خونسردی با نعناع گرچه در گذشته استرس آنقدرها هم شایع نبود، اما طب سنتی نسخه‌های ضداضطراب موثری دارد که می‌تواند در قرن بیست و یکم به کمک شما بیاید تا بار دیگر لذت آرامش را بچشید.
راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.