نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چهار راهکار تغذیه‌ای برای افزایش قوای جنسی اگر مدتی است تصور می‌کنید احساسات عاشقانه و تمایلا...

  ۱۰ نشانه ابتلا به بیماری کلیه بسیاری از افراد به بیماری‌های مزمن کلیوی مبتلا هست...

  ویتامین ها، حافظ سلامتی انسان پایگاه خبری لقمه: ویتامین ها به رشد و عملکرد بدن ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
گوجه فرنگى یا سیب طلایی یا سیب عشق! گوجه‌فرنگی كه امروزه یكی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین صیفی‌جات در جهان است، برای سالیان متمادی به نام سیب طلایی یا سیب عشق معروف بود و تنها یك گیاه زینتی مورد استفاده در باغچه‌ها بود.
میوه؛ سؤالات و نگرانی‌ها در موقع خرید میوه‌ها، فقط نگاهی بیندازید به این همه رنگ زیبا که همانند رنگین کمان می‌مانند، در حالی که هر رنگ حاوی مواد مغذی است که سلامت بدن را تأمین می‌کنند.
کلیه‎های خود را با گل گاوزبان تقویت کنید از برگ‎های گل گاوزبان به دلیل داشتن ویتامین C در برخی از کشورها به‌عنوان سالاد استفاده می‌کنند.