نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عوامل پرخوری را بشناسید !!!! آیا تا به حال به ترفند رستوران‌دارها، فکر کرده‌اید...

  حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی تنفس را بد بو می کند حذف کربوهیدراتها از رژیم غذایی به منظور کاهش وزن، ...

  فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعم فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعمفراموش نكنید گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با هشت غذای نذری از عراق تا پاکستان یکی از مرسوم‌ترین رسم‌های ماه محرم و صفر، پخش کردن غذای نذری است. پختن نذری هم فقط محدود به ایران و ما ایرانی‌ها نمی‌شود بلکه خیلی از مسلمانان جهان در این ماه‌ها رسم تهیه غذای نذری دارند.
منتظر فیلم‌هایی با موضوع تغذیه سالم و ایمنی غذا از هنرمندان هستیم محمدهادی ایازی گفت: منتظریم که آثار بیشتری در حوزه تغذیه سالم را شاهد باشیم چه بسا ما در سال های آتی بتوانیم از ظرفیت های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه ایمنی غذا استفاده کنیم.
سر و دست شکستن برای لاغری مرحله‌ای که در اثر آن انرژی ذخیره‌ای در بدن انسان که معمولاً به شکل بافت چربی است بسیار زیاد می‌شود را چاقی می‌گویند. کم‌تحرکی سالانه جان دو میلیون فرد چاق را در جهان می‌گیرد این در حالی است که، پژوهش‌ها نشان می‌دهد 58 درصد مردم جهان از کم‌تحرکی رنج می‌برند که این امر، عامل مشترک نخست در بیماری‌های دوران معاصر به شمار می‌رود.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.