نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با انرژی‌زاترین میوه‌ها آشنا شوید اگر در پایان روز احساس خستگی و بی‌حالی می‌كنید احت...

  غذاهایی که پس از ورزش باید خورد ما در اینجا میان وعده هایی به شما معرفی کرده ایم ک...

  غذاهای پرچرب و سرخ كرده سبب ضعف سیستم ایمنی می‌شود مصرف غذاهای حاوی چربی های اشباع مانند چربی های گوش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شیشه شیر، نوزادان را چاق می‌کند نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد نوزادانی که پس از 12 تا 15 ماهگی از شیشه شیر استفاده می‌کنند مستعد اضافه وزن و چاقی هستند.
نکاتی کلیدی برای پخت سالم ترین و خوشمزه ترین کباب ها لقمه: بیشتر خانواده های ایرانی به بیرون رفتن علاقه زیادی دارند، رفتن به طبیعت و درست کردن غذاهایی مانند کباب است اما اینکه بهترین، سالم ترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست، سوالی است که در ادامه با اشاره به نکته هایی کوتاه و کاربردی به آن پاسخ خواهیم داد ...
ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
افزایش ریزش مو با چه خوراکی‌هایی اتفاق می‌افتد یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود، گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.