نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قوانین مسـافـرت در دوران بارداری به‌طور کلی خانم‌های باردار بعد از هفته 20 در صورتی...

  مضرات نوشیدنی های انرژی زا همه می دانیم که نوشیدنی های گازدار برای سلامت خوب ...

  درمان و بهبود آفت دهان با تغذیه آفت‌های دهانی (canker sores) زخم‌های دردناکی هستند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.
10 علت پنهان چاقی را بشناسید اگر افزایش وزن شما ناشی از تجمع مایع در بدن بود، نگران نباشید زیرا این افزایش وزن دائمی نیست.
زردچوبه با فیبروز مقابله می کند بسیاری از خواص درمانی زردچوبه شناخته شده است؛ به تازگی نیز متخصصان طب گیاهی، مصرف زردچوبه را برای درمان فیبروز توصیه کرده اند.