نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 چیز بدی که در واقع برای تان خوب است! اگر تاکنون تحت تاثیر عقاید و باورهایی از قبیل آنچه...

  ویتامین های گروه ب و بیماریهای قلب وعروق لقمه: آیا می دانید که ویتامین های B باعث کاهش ریسک...

  تأثیر عجیب سوپ مرغ در سرماخوردگی آخرین تحقیقات علمی نشان می دهند که سوپ مرغ می توان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نسخـه های طبیعی برای چاق‌ها اگر در گروه افرادی هستید كه شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.
خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
بمب انرژی شوید موادغذایی بر میزان انرژی و خلق و خوی ما تأثیرات متفاوتی برجامی‌گذارند. آگاهی به اینكه در هر دوره و زمانی چه موادی را در سبد غذایی خود قرار دهیم كمك خواهد كرد كه با آسودگی خاطر و در شرایط بهتری فرد بتواند از آن مرحله عبور كند. برای مثال تأكید می‌شود كه مصرف سیب در طول روز افراد را از افسردگی دور نگه می‌دارد.
آشنایی با خواص میوه کاکتوس چند سالی است میوه‌های عجیب و غریبی به کشورمان راه یافته است. میوه‌هایی با اشکال و طعم‌های متفاوت که هر ذائقه‌ای را با طعم منحصر به فردش مجذوب می‌کند. یکی از این عجایب دنیای زمینی میوه کاکتوس است. در ایران به آن گلابی خاردار یا انجیر کاکتوس گفته می‌شود.